Zo kies je snel een nieuw mobiel abonnement

Zo kies je snel een nieuw mobiel abonnement

25-01-2018

De zakelijke gebruiker heeft tegenwoordig keuze uit talloze verschillende mobiele abonnementen. Van simpele belbundels tot combinatiedeals; de keuze is reuze. Dat kan het lastig maken om een abonnement te kiezen dat past bij je behoeften. Door een aantal aandachtspunten in acht te nemen wordt de keuze echter al snel een stuk eenvoudiger.

Meet je verbruik

Één van de belangrijkste zaken bij het kiezen van een abonnement is je verbruik. Het is handig als je vooraf weet hoeveel belminuten en mobiele data je verbruikt. Eventueel kun je ook je sms-verbruik in kaart brengen als je dit nog vaak gebruikt. Vrijwel alle providers bieden hun klanten een overzichtelijke rapportage van deze gegevens. Als je weet wat je per maand verbruikt wordt de keuze al meteen veel makkelijker.

Aanvullende diensten

Veel providers bieden verschillende handige extra diensten. Denk aan zaken zoals buitenlandbundels, verzekeringen en mobiele beveiliging. Vaak zitten daar erg handige diensten bij, waarmee je in sommige gevallen ook nog eens geld bespaart.

Contractduur

Mobiele abonnementen zijn verkrijgbaar met verschillende contractperioden. Hoe langer de looptijd, hoe goedkoper het abonnement vaak is. Het is daarom verstandig om een goede afweging te maken tussen de prijs van een abonnement en de looptijd.

Alles-in-één-pakketten

De meeste providers bieden alles-in-één-pakketten aan zzp’ers en mkb’ers. Denk aan een bundel van mobiele en vaste telefonie en internet. Het afnemen van deze diensten via een pakket kan een mooie kostenbesparing opleveren.

Abonnement met of zonder toestel?

Als je een nieuw toestel bij je abonnement wilt is het verstandig naar de mogelijkheden per provider te kijken. De verschillen op het gebied van beschikbaarheid en prijzen willen per provider nog weleens verschillen. Het is dan ook verstandig om contact op te nemen voor een aanbod op maat. Zo weet je zeker dat je ook op dit gebied de beste keuze maakt. Bij BTC helpen we je graag bij het maken van de juiste keuze.

Meer informatie, interesse of vragen?

Heeft u vragen of wenst u meer informatie?
Neem dan contact op met uw accountmanager, bel met 088 – 411 00 11 of stuur een e-mail naar info@btc.nl.

Alle contactgegevens