Persbericht: BTC verwelkomt Monique Dijkstra als CCO

Amstelveen, 3 februari 2020 – Wij zijn erg verheugd om vanaf 3 februari 2020 Monique Dijkstra te mogen verwelkomen als Chief Commercial Officer (CCO) bij BTC. Monique zal in deze rol verantwoordelijk zijn voor de strategische en operationele resultaten van het gehele sales en marketing team.

“IT moet snel, stabiel, buigzaam en betrouwbaar zijn. Een iteractieve samenwerking met onze strategische partners is nodig om te komen tot waarde creatie. En daarnaast BTC, die met haar creatieve oplossingen, de aanschaf van en het gebruik en beheer  van IT voor onze klanten simpel houdt. Het is een belangrijk doel van mij om de verbinding met onze klanten, partners en teammates wederzijds betekenisvol te laten zijn”, aldus Dijkstra.

Monique heeft haar sporen ruim verdiend met het opzetten en aansturen van salesorganisaties. Haar carrière in ICT is in 1990 gestart bij KPN, waarin ze in de loop van de jaren diverse salesmanagement functies heeft vervuld. Na KPN heeft zij 14 jaar als zelfstandig ondernemer voor diverse nationale en internationale bedrijven en non-profit organisaties gewerkt als Interim, Consultant en Trainer/Coach. De afgelopen 3,5 jaar was Insight Enterprise haar werkgever en heeft ze de transformatie van een product georiënteerde reseller van hard- en software naar een IT solutions provider versneld.

Met de komst van Monique als CCO is het directieteam, na de management buy out eind augustus 2019, compleet met Ray Kemp als CEO en Frank Meerts als CFO. Met alle stevige kennis, ervaring en gedreven enthousiasme van Monique hebben wij veel vertrouwen om onze ambities als Managed Service Provider te realiseren.

Meer informatie?

Neem contact met ons op via onderstaand telefoonnummer.

Samenwerken met BTC?

Privacy instellingen

Wij nemen uw privacy serieus en geven u de mogelijkheid zelf in te stellen welke gegevens u tijdens het bezoek aan onze website afgeeft. U kunt uw instellingen te allen tijde wijzigen.

Privacy policy | Sluiten
Instellingen