Menu

MijnGesprek app vervangt Zapper app voor KPN ÉÉN klanten

MijnGesprek app vervangt Zapper app voor KPN ÉÉN klanten

28-11-2017

Met de nieuwe MijnGesprek app voor KPN ÉÉN klanten kunnen medewerkers van bedrijven hun telefoonverkeer volledig zelf beheren. Zo kunnen zij hun eigen, persoonlijke voicemail begroeting aanmaken.

MijnGesprek App KPN

De nieuwe MijnGesprek app van KPN is er sinds september speciaal voor zakelijke klanten. De app biedt meerdere functies die eenvoudig te beheren zijn. Enkele voordelen van de app zijn het kunnen doorschakelen, het inspreken van een voicemail begroeting en het kunnen wijzigen van de aan- of afwezigheidstatus.

“Er is gebleken dat steeds meer klanten hun zaken online willen regelen.”, vertelt Joost Tieleman, productowner digitalisatie bij KPN zakelijke markt. Door de app te gebruiken transformeert uw mobiel als het ware in een afstandsbediening van de KPN ÉÉN telefooncentrale. “Waar u voorheen naar de beheerder stapte, kunt u het nu eenvoudig zelf doen.”

De app is ontwikkeld en gebouwd door een team KPN’ers en dochterbedrijf RoutIT. Doordat het team snel op elkaar was ingespeeld, resulteerde dit in een leuke samenwerking met snel resultaat. De toekomst van de MijnKPN zakelijk app belooft ook veel goede dingen. Het plan is om de app te transformeren tot een allesomvattende digitale omgeving waarin alle webapplicaties samengevoegd worden. Bent u ook benieuwd?

Download hier de MijnGesprek app in de Apple Store

Download hier de MijnGesprek app in de Google Play Store

Onafhankelijk advies voor zakelijke telecom en ICT oplossingen

Meer informatie, interesse of vragen?

Heeft u vragen of wenst u meer informatie over KPN via BTC?
Neem dan contact op met uw accountmanager, bel met 088 - 411 00 11 of stuur een e-mail naar info@btc.nl.

Alle contactgegevens

Meer nieuws

De toekomst verbindt ons nú
Algemene voorwaarden