KPN Zakelijk Servicenummers

Wilt u potentiële klanten aanmoedigen om telefonisch contact met u op te nemen? En wilt u inkomend telefoonverkeer efficiënter opvangen? Een Servicenummer biedt dan uitkomst! KPN Zakelijk levert de totaaloplossing, variërend van één telefoonlijn tot en met een compleet call center.

Meer respons en efficiënter klantcontact

Servicenummers zijn professioneel, klantvriendelijk en herkenbaar. Iedereen weet dat 0800-nummers gratis zijn, terwijl bij 0900-nummers duidelijk beschreven staat wat de kosten per minuut of per gesprek bedragen. Tarifering is een uitstekend middel om invloed uit te oefenen op het bel- en internetgedrag van uw klanten. Wilt u (potentiële) klanten stimuleren om te bellen, dan kiest u voor een gratis 0800-nummer of een laag getarifeerd 0900-nummer. Om bewust belgedrag te stimuleren, ligt een hoger tarief voor de hand. Klanten zullen u vooral bellen met meer complexe vragen en voor andere zaken bijvoorbeeld eerst uw website raadplegen.

KPN Servicenummers in het kort:

  • betere telefonische bereikbaarheid;
  • stimuleren van respons;
  • een professioneel en klantvriendelijk imago;
  • duidelijkheid over het tarief;
  • uitgebreide mogelijkheden voor routering.

Meer mogelijkheden

Uiteraard wilt u geen enkel klantcontact verloren laten gaan. Maar directe beantwoording door een medewerker is niet altijd mogelijk of de meest efficiënte oplossing. Een Servicenummer biedt uitkomst. Eenvoudige vragen kunnen bijvoorbeeld afgehandeld worden via een keuzemenu en ingesproken informatie.

Ook is het mogelijk om telefoontjes efficiënt te verdelen over verschillende afdelingen of locaties. Op basis van het tijdstip van de dag of herkomst van de oproep kan elk gesprek direct doorgeschakeld worden naar de meest geschikte eindbestemming. Dat kan een bepaalde vestiging of medewerker zijn, maar ook een actuele meldtekst, een wachtrij-optie of een voicemail variant. Zo voorkomt u onnodige belasting van uw organisatie en kunt u de kwaliteit van uw dienstverlening aanzienlijk verhogen. Vanzelfsprekend genereert een dergelijk geavanceerd systeem managementinformatie, op basis waarvan verdere verbetering mogelijk is.

Eén aanspreekpunt voor al uw vragen

KPN heeft de kennis en menskracht in huis om zowel het nummer als de achterliggende technologie succesvol te activeren. Dit alles met de continuïteit en inzet van een marktleider die alles in één hand houdt. U heeft één aanspreekpunt, van het aanvragen van het nummer tot en met het eventuele beheer en onderhoud van de infrastructuur. Maatwerk staat centraal in onze dienstverlening. Deskundige consultants met veel kennis van call center oplossingen nemen u het hele traject uit handen. Of delen daarvan, afhankelijk van de wensen en mogelijkheden van uw organisatie.

KPN staat u terzijde met:

  • het in zeer korte tijd aanvragen en operationeel maken van uw servicenummer;
  • volledige afhandeling van het telefoonverkeer via het betrouwbare KPN-netwerk;
  • extra faciliteiten voor efficiënte contactafhandeling;
  • naadloze integratie met eventueel al een bestaande call center omgeving;
  • een speciale storingsingang.

Welke soorten Servicenummers zijn er?

  • 0800: gratis voor de beller;
  • 0900: u bepaalt wat het informatietarief voor de beller is. Dit varieert van 0,01 euro cent tot en met 0,80 euro cent per minuut of van 0,075 euro cent tot en met 1,30 euro cent per gesprek;
  • Internationaal, betaald en gratis: voor bellers vanuit het buitenland bepaalt u of klanten gratis of betaald naar uw nummer kunnen bellen;
  • Naamnummers (bijvoorbeeld 0800-belmij): een naamnummer is een servicenummer waarin u bijvoorbeeld uw bedrijfs- of productnaam kunt verwerken. De mogelijkheden en tarieven zijn hetzelfde als die van een gewoon servicenummer.

Wij nemen contact met u op




Alle contactgegevens

Interesse of vragen?

Bel met één van onze medewerkers:

088 – 411 00 11

KPN Zakelijk diensten

BTC bij u in de buurt

Ontvang meer informatie over Vodafone Zakelijk bij een vestiging bij u in de buurt:
» Amstelveen
» Beverwijk
» Den Haag