KPN ÉÉN

KPN introduceert KPN ÉÉN. Met dit abonnement stelt u voor elke medewerker de ideale communicatie-oplossing samen; met één contract, één helpdesk en één vaste prijs. Kies voor eenvoud en overzicht. Bel 088 411 00 16 en ontvang onafhankelijk en vrijblijvend advies.

Wat is KPN ÉÉN?

KPN ÉÉN is 1 geïntegreerde oplossing voor vast en mobiel bellen, internet en online software, gericht op bedrijven met 5 tot ongeveer 150 medewerkers.

KPN ÉÉN geeft u de flexibiliteit om voor iedere medewerker heel eenvoudig het ideale communicatiepakket samen te stellen.

BTC kan KPN ÉÉN voor u opbouwen met de volgende modules:

  • Vaste telefonie
  • Mobiele telefonie
  • Vast internet
  • Mobiel internet
  • Zakelijk Office 365
  • Mobile Device Manager

KPN ÉÉN uitermate geschikt voor het MKB

Bereikbaarheid, gemengd privé en zakelijk gebruik van smartphones, tablets en laptops, en ook de ontwikkeling van Cloudopslag bieden het MKB veel mogelijkheden. Maar deze kunnen tevens de complexiteit van het ondernemen vergroten.

KPN ÉÉN biedt MKB-bedrijven de mogelijkheid om de verantwoordelijkheid voor haar totale communicatie- en ICT systemen bij KPN onder te brengen. Het betreft een geïntegreerde oplossing voor vaste en mobiele telefonie en ICT, die hiermee inzicht, overzicht en eenvoud biedt aan ondernemers.

Met KPN ÉÉN krijgt u als ondernemer dan ook onder meer één aanspreekpunt, één contract, één helpdesk, één factuur en één online beheerportal. U betaalt per gebruiker en KPN ÉÉN biedt bovendien de mogelijkheid om flexibel gebruikers te kunnen aanmelden of afmelden.

Wanneer is KPN ÉÉN interessant?

KPN ÉÉN is al geschikt als uw bedrijf 5 of meer medewerkers telt. Het is voor u interessant als u geen eigen telefooncentrale heeft of wanneer uw huidige telefooncentrale aan vervanging toe is. Maar ook als u een nieuwe vestiging opent, uw bedrijf of een vestiging verhuist of als u medewerkers wilt faciliteren om meer vanuit huis of onderweg te werken.

Kies voor KPN ÉÉN als u:

  • Het gemak wenst van 1 vaste prijs, 1 contract, 1 factuur en 1 helpdesk
  • Meer grip wilt krijgen op de communicatiekosten
  • Flexibeler wilt kunnen inspelen op omstandigheden binnen uw organisatie
  • Uw medewerkers wilt faciliteren om optimaal te kunnen samenwerken

Voordelen van KPN ÉÉN

  • Beter bereikbaar: dankzij de telefooncentrale in de cloud optimaliseert u gemakkelijk zelf uw bereikbaarheid voor uw bedrijf en medewerkers met KPN ÉÉN.
  • Optimaal samenwerken: KPN ÉÉN laat u optimaal samenwerken, overal en via elk apparaat. Met o.a. videovergaderen of het gezamenlijk bewerken van online documenten faciliteert u betere samenwerking.
  • Flexibiliteit: u kunt eenvoudig het aantal gebruikers op- en afschalen. Zo blijft uw organisatie flexibel en betaalt u alleen voor de faciliteiten die u daadwerkelijk nodig heeft.
  • Altijd up-to-date: het platform van KPN ÉÉN wordt continu geüpdatet en wij voegen regelmatig nieuwe functionaliteiten toe. Zo maakt u altijd gebruik van de laatste softwareversie.

Waarom KPN ÉÉN aanvragen via BTC?

BTC is KPN Excellence Platinum Business Partner en levert alle zakelijke KPN diensten. Hierdoor kunnen wij alle zaken rondom de producten en diensten van KPN direct voor haar klanten verzorgen. Dit biedt u als klant interessante voordelen ten opzichte van het direct aanvragen bij de operator.

Voordelen KPN ÉÉN via BTC:

Klantcase video: Biemond & van Wijk

Bekijk hoe Mercedes-dealer Biemond & van Wijk in samenwerking met BTC, KPN ÉÉN heeft ingezet in haar organisatie.

Meer informatie?
Vul ons contactformulier in




Alle contactgegevens

Interesse of vragen?

Bel met één van onze medewerkers:

088 – 411 00 11

KPN Zakelijk diensten

BTC bij u in de buurt

Ontvang meer informatie over Vodafone Zakelijk bij een vestiging bij u in de buurt:
» Amstelveen
» Beverwijk
» Den Haag