Datalimiet EU in de vakantieperiode

Datalimiet EU in de vakantieperiode

25-07-2017

Sinds 1 juni 2017 is uw mobiele abonnement in de EU te gebruiken, zoals in Nederland. Bellen, sms’en en het gebruik van data in de EU valt onder de gebruikelijke bundel, zonder extra toeslag.

Om u als KPN klant te beschermen tegen buitensporige datakosten binnen de EU, is er een wettelijk bepaalde limiet ingesteld op € 50,00. Zodra de datalimiet van € 50,00 buiten de bundel is bereikt, wordt het dataverbruik automatisch geblokkeerd.

Door het sturen van een sms naar 1330 kunt u als gebruikers de datalimiet op eigen risico tijdelijk of permanent uitschakelen.

  • Sms ‘ja’ naar 1330 om de limiet voor de huidige maand uit te schakelen
  • Sms ‘limiet uit’ naar 1330 om de limiet permanent uit te schakelen
  • Sms ‘limiet aan’ naar 1330 om de limiet weer in te schakelen

Veel data-only abonnementen worden gebruikt in combinatie met een device zonder sms functionaliteit. U kunt contact met BTC opnemen om het datalimiet van deze abonnementen aan of uit te schakelen.

Meer informatie, interesse of vragen?

Heeft u vragen of wenst u meer informatie?
Neem dan contact op met uw accountmanager, bel met 088 – 411 00 11 of stuur een e-mail naar info@btc.nl.

Alle contactgegevens