BTC Teleconsult verwerft status KPN Excellence Partner

09-05-2014

BTC Teleconsult heeft op 23 april de officiële status van KPN Excellence Partner verworven. Deze status, die slechts een beperkt aantal ICT-adviesbedrijven in Nederland krijgt, geeft BTC Teleconsult de mogelijkheid vrijwel alle zaken rondom de producten en diensten van KPN direct voor haar klanten te verzorgen.

KPN Excellence Partner

Tijdens een feestelijke bijeenkomst op het hoofdkantoor van BTC Teleconsult in Amstelveen complimenteerde René Schenk, KPN Directeur Business Partner Organisatie, BTC Teleconsult om haar slagvaardigheid: “Dit bedrijf is altijd een hele goede KPN-partner geweest. In het telecomlandschap dat momenteel snel verandert, weet BTC Teleconsult zich heel goed aan te passen aan de huidige wensen en eisen van het bedrijfsleven in Nederland.

Vanuit een visie waarin telecom een integraal onderdeel van de totale ICT-organisatie is, voelt BTC Teleconsult haarfijn aan wat er moet gebeuren om helemaal bij te blijven. KPN is een weg ingeslagen waarin het zijn belangrijkste partners centraal zet in het klantencontact. Het product KPN ÉÉN dat we vorig jaar hebben gelanceerd omvat alle ingrediënten die een onderneming nodig heeft voor een optimale connectiviteit.

Zo hebben we vaste telefonie vanuit de cloudmobiele telefonie en breedband samengevoegd in een uitgebalanceerd programma. Dat geeft een absoluut voordeel aan de bedrijven die daarvoor kiezen, zowel op het gebied van kosten als op het gebied van efficiency.

Door het verwerven van de Excellence-status wordt BTC Teleconsult in stelling gebracht om naast sales ook de installatie en aftersales volledig in handen te nemen. Zelfs de facturatie verloopt via BTC Teleconsult. Daarmee wordt BTC Teleconsult voor haar klanten ook het primaire aanspreekpunt voor alle service-elementen rondom KPN ÉÉN.”

Continu bezig met innovatie

De twee directeuren van BTC Teleconsult, Ronald Horn en Dick Houtsma, waren na de overhandiging van het Excellence-vignet ook duidelijk trots. Ronald Horn gaf op de overhandiging de reactie: “Wij zijn hier continu bezig met innovatie op het gebied van telecom en ICT. Jaren geleden was BTC Teleconsult al één van de eerste spelers in Nederland die volop inzette op de integratie van vaste en mobiele telefonie. Je kunt die twee zaken niet meer los van elkaar zien.

In een meer recente periode zijn we ons ook meer en meer gaan toeleggen op de werkplekbeheer. De verbinding van een werkplek – of dat nu via vaste breedband of via een snelle 4G-connectie gaat – is een kritische succesfactor geworden.

Wij nemen contact met u op




Alle contactgegevens

Via een product als KPN ÉÉN kunnen we al die facetten in één contract regelen. Daarbij kunnen we ook nog eens software uit de cloud leveren, waarbij Office 365 het belangrijkste voorbeeld is. Daarmee leggen onze klanten de zorg voor al deze facetten bij ons neer. Wij zullen er op onze beurt weer voor zorgen dat we altijd nauwlettend blijven focussen op de voorwaarden die onze klanten daarbij krijgen. Onze onafhankelijke adviesfunctie zal te allen tijde gewaarborgd blijven. KPN weet dat, sterker nog: KPN moedigt ons aan om namens onze klanten altijd kritisch te blijven op prijs, perceptie en performance. Dat is nu juist het mooie aan dit partnership, dat gebaseerd is op vertrouwen en respect voor elkaars business. Zo gaan wij ook weer met onze klanten om.”

Dick Houtsma vult aan: “BTC Teleconsult is een adviespartij geworden met klanten uit diversen sectoren die over heel Nederland verspreid zijn. Wij zullen altijd blijven innoveren, dat zit nu eenmaal in het DNA van dit bedrijf. Telecom en IT komen samen en wij gaan daar volop in mee.”