BTC en Samsung bieden ontzorging met het oog op morgen

3-10-2018

Telecom en IT nemen steeds vaker de vorm aan van een geïntegreerde totaaloplossing die meebeweegt met de organisatie. Dat vraagt om een nieuwe kijk op dienstverlening. Een intensieve samenwerking tussen leverancier en fabrikant is daarin belangrijk. Tim Struik, Mobility Specialist bij BTC, vertelt meer over hoe de klant profiteert van deze zakelijke relatie.  

De verdieping opzoeken

“Iedere klant heeft zo zijn eigen eisen, wensen en behoeften op het gebied van telecom en IT”, vertelt Tim. “Tegelijkertijd zijn er op dit vlak meer mogelijkheden dan ooit. Om écht meerwaarde te kunnen creëren moet je actief meedenken met de klant. Hoe zorg je ervoor dat telecom zijn zakelijke doelstellingen ondersteunt ‒ nu, maar ook straks? Door het aangaan van een proactieve klantrelatie en de verdieping te zoeken kom je tot de kern van zijn behoeften.”

“Proactiviteit en totaaldiensten op maat vormen de basis van een optimale klantbeleving.”

Meedenken met de praktijk

“Veel fabrikanten reageren op vragen vanuit de markt en gaan dan pas handelen. Samsung onderscheidt zich echter doordat ze actief oplossingen ontwikkelen die aansluiten bij de huidige zakelijke vraagstukken. Daarmee laten ze zien mee te denken met de zakelijke praktijk en daar oplossingen aan te verbinden waar de klant misschien nog niet aan heeft gedacht.”

Platinum Partner en Knox gecertificeerd

“Als Samsung Platinum Partner kunnen wij onze klanten volledig ondersteunen met deze oplossingen. Knox is hiervan natuurlijk het bekendste voorbeeld. Deze mobiele totaaloplossing houdt zakelijke data veilig én maakt het mogelijk mobiele devices integraal te beheren. Dat bespaart de klant veel tijd en geld en waarborgt productiviteit en dataveiligheid. Doordat we gecertificeerd zijn op Samsung Knox kunnen we onze klanten hierin volledig ondersteunen.”

Zakelijke totaaloplossingen

Als tweede voorbeeld van de innovatieve kracht van Samsung benoemt Tim de Enterprise Edition-toestellen: “De klant profiteert hierbij van security-updates tot drie à vier jaar na release van de toestellen. Toestellen blijven daardoor veilig. Samsung is de enige fabrikant die deze garantie afgeeft. De continue software- en securityupdates verlengen de gebruiksduur van de toestellen, wat de noodzaak voor de aanschaf van nieuwe devices vermindert.

“Samsung onderscheidt zich echter doordat ze actief oplossingen ontwikkelen.”

Proactieve dienstverlening

“We streven ernaar een trusted advisor voor onze klant te zijn”, vertelt Tim. “Dat bereik je door betrokkenheid te tonen. Niet alleen tijdens de aanvraag, maar op continue basis. We houden de klant actief op de hoogte van nieuwe oplossingen in de markt. Dat wordt erg gewaardeerd, merken we. Het stelt ons in staat klantbehoeften in te vullen voordat ze ontstaan. Zo laten we telecom en IT flexibel meebewegen, waardoor de klant in kan blijven spelen op marktontwikkelingen. De combinatie van pro-activiteit en totaaldiensten op maat vormt de basis van een optimale klantbeleving.”

Prettige samenwerking

Om de klant zo goed mogelijk te kunnen helpen is kennisuitwisseling erg belangrijk, weet Tim. “Samsung en BTC wisselen bijna dagelijks informatie uit. Het stelt ons in staat snel in te spelen op vraagstukken. Ook op dat gebied bevalt de samenwerking met Samsung erg goed”, sluit Tim af.

Meer informatie

Wilt u meer informatie over de voordelen van Samsung voor úw organisatie? Neem vandaag nog contact met ons op voor advies op maat.

Interesse of vragen?

Bel met één van onze medewerkers:

088 – 411 00 11

Tim Struik, Mobility Specialist bij BTC

Neem contact met ons op




Alle contactgegevens