Bespaar tijd en geld op de reparatie van uw belangrijkste communicatiemiddelen

17-07-2018

Wij beseffen hoeveel tijd en geld de aftersales van de aan u geleverde smartphones kost. Daarom hebben wij het een en ander, ten aanzien van de reparatie en het duurzaam omgaan met toestellen, op een rijtje gezet.

De volgende handelingen en bijbehorende kosten kunt u tegenkomen bij een garantie/reparatie afhandeling:

Activiteit/handeling Tijdsinspanning
Telefonisch contact met medewerker & repair centre over updates. Max. 25
Logistieke handeling door medewerker en repair desk (inclusief ontvangst, inspectie, registratie, aanmelding en administratie) 30
Handeling leentoestel leveren tijdens reparatie 25
Financiële administratieve handling indien reparatie buiten de garantie valt, inclusief offertes en goedkeuringen 10

 

Hoe kunt u deze tijd terugbrengen? Laat BTC u ontzorgen op het gebied van toestel reparatie via onderstaande diensten;

  • Gebruik van aanmeldportaal voor aanmelding en overzicht van alle reparaties;
  • Vervangend toestel service.
  • Indien voor 15.00 uur aangemeld wordt de unit de volgende werkdag omgeruild;
  • Telefonische helpdesk;
  • Gebruiker wordt van de voortgang op de hoogte gehouden middels statusmails;
  • Proactieve support waarbij gebruikers worden geïnformeerd over gebruikersfouten en tips;
  • Logistieke kosten voor Pick-up & return zijn afgedekt;
  • Eventuele diagnose kosten in geval van NFF (no fault found) cases zijn afgedekt;
  • Altijd vrijblijvende aanbieding voor reparaties buiten garantie.

Tijd en kosten besparen op de reparatie van uw belangrijkste communicatiemiddelen? Neem dan contact met ons op via info@tggonline.nl of 088-3532288. Zo blijft u altijd bereikbaar

Interesse of vragen?

Bel met één van onze medewerkers:

088 – 411 00 11

Neem contact met ons op




Alle contactgegevens