Menu

Toestel Vervang Service

Indien uw mobiele telefoon of smartphone niet meer naar behoren werkt gaat deze het reparatietraject in.
Met de Toestel Vervang Service van BTC zorgt u ervoor dat u met een vervangend toestel bereikbaar blijft en geen omkijken heeft naar handelingen omtrent het reparatietraject.

 

Onepager 'Eindgebruikersondersteuning na de uitrol'

Eindgebruikersondersteuning na de uitrol

Om uw organisatie zoveel mogelijk te ondersteunen bieden wij de mogelijkheid de eindgebruikerssupport (zoals installatie,gebruik en garantie) volledig uit handen te geven.

Onepager aanvragen!
 

Voordelen Toestel Vervang Service

  • Binnen 4 uur een vervangend toestel bij u gebracht, u blijft dus bereikbaar;
  • Het defecte toestel opgehaald en gebracht op een door u gekozen locatie;
  • Uw eigen toestel volledig gerepareerd zonder omkijken.

Altijd bereikbaar zonder zorgen

Uw toestel ter reparatie, wat nu?

De afhankelijkheid van de mobiele telefoon en smartphones wordt steeds groter en groter. Indien uw toestel niet meer naar behoren werkt gaat het desbetreffende toestel het reparatietraject in. Een tijdelijk vervangend toestel is meestal een uitdaging en zal in een aantal gevallen een "oud toestel uit de la" zijn. Bereikbaar blijven is het belangrijkst en het liefst zonder verlies van functionaliteit en gemak.

Met de Toestel Vervang Service blijft u bereikbaar

Met de Toestel Vervang Service van BTC heeft u geen zorgen meer bij een defect toestel. Het defecte toestel wordt binnen 4 uur bij u opgehaald en u ontvangt dan gelijk het, op OS specifiactie vergelijkbaar, vervangende toestel.

Zo werkt de Toestel Vervang Service

De Toestel Vervang Service is een service die u per maand / per gebruiker afsluit. Indien er een defect toestel is van een gebruiker met deze service gaat het proces van de Toestel Vervang Service van start.

Proces Toestel Vervang Service

  1. Wanneer uw toestel een defect heeft geeft u dat telefonisch aan ons door.
  2. Binnen 4 uur of op de volgende werkdag komt er iemand, op een door u gekozen locatie, het toestel omruilen voor een op specificatie vergelijkbaar vervangd toestel.
  3. Uw toestel gaat het reparatietraject van BTC in en wordt volledig gerepareerd.*
  4. Wanneer uw toestel gerepareerd is wordt deze op afspraak, wederom op een door u gekozen locatie, weer omgeruild voor het vervangende toestel.
* Indien de reparatie niet binnen garantie of de garantievoorwaarden valt, volgt er een prijsopgave. U heeft dan 3 keuzes:
- Akkoord met de kosten conform prijsopgave
- Toestel ongerepareerd retour tegen onderzoekskosten
- Kosteloos afstand doen van het toestel

Advies op maat voor de Toestel Vervang Service?

Bent u benieuwd hoe de Toestel Vervang Service uw onderneming en werknemers kan ontzorgen? Neem voor vrijblijvend advies, meer informatie of een afspraak contact op met BTC. Bel met 088 - 411 00 11, stuur een e-mail naar info@btcteleconsult.nl of vul het contactformulier in.
» Meer informatie over Consultancy services van BTC

Interesse of vragen?

Neem contact met ons op

Interesse of vragen?

Neem contact met ons op

Bel met één van onze medewerkers 088 – 411 00 11

Wij nemen contact met u op

Alle contactgegevens

Aanvraagformulier onepager 'Eindgebruikersondersteuning na de uitrol'

Vul hieronder uw gegevens in en u ontvangt direct de link waar u de betreffende onepager kunt downloaden.

De toekomst verbindt ons nú
Algemene voorwaarden